از ساعت 9 صبح تا 8 شب

پاک کردن لکه رژ لب روی فرش

قالیشویی اسلامشهر : لکه رژ می‌تواند نگران‌کننده باشد، بخصوص وقتی که فرش یا لباس با رژ لکه‌دار شوند. اما جای نگرانی نیست! با چند تکنیک ساده می‌توانید لکه رژ را پاک کنید. پیش از این بهترین روش ازبین بردن لکه جوهر روی فرش را به شما عزیزان آموزش داده بودیم که در قسمت مقالات سایت در دسترس است.

پاک کردن لکه رژ لب روی فرش

پاک کردن لکه رژ لب روی فرش

خانم‌ها این مسأله را به درستی درک می‌کنند که اگر کمی در استفاده از رژ لب بی‌دقتی شود، ممکن است که باعث رنگی شدن لباس شود. ممکن است برای رفتن به جایی عجله داشته باشید که در هنگام آرایش باعث لکه‌دار شدن لباس خود شوید. این اتفاق ممکن است برای آقایان نیز پیش بیاید، یک بی‌دقتی ساده از سمت همسر می‌تواند منجر به ایجاد یک لکه ناخوشایند روی یقه یا لباس گردد.
خوشبختانه برای پاک کردن لکه رژ لب روی فرش، تکنیک‌های جالبی وجود دارد که می‌توانید با ابزاری که در خانه دارید این کار را انجام دهید. قبل از اینکه مطالب این بخش را مطالعه کنید، قالیشویی اسلامشهر به شما توصیه می‌کند که همواره برچسب راهنمای فرش یا موکت یا لباستان را مطالعه کرده تا در نحوه‌ی شستشو دچار اشتباه نشوید.
قبل از اینکه هرگونه ماده‌ی شوینده‌ای استفاده کنید، یک نوار چسب را برداشته و بر روی محل لکه بچسبانید و دوباره نوار را کنده و نوار چسب تازه جایگیزین کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا حد امکان لکه کم‌رنگ شود. این کار باعث می‌شود بدون اینکه باعث پخش شدن لکه شوید بتوانید رژ اضافه را از روی فرش یا لباس بردارید.
شما می‌توانید از اسپری موی سر برای تمیز کردن لکه رژ استفاده کنید. مقداری از اسپری موی سر را روی لکه، اسپری کنید. اجازه دهید برای ۱۵ دقیقه اسپری لکه را در خودش حل کند. سپس یک پارچه تمیز را با آب گرم خیس کنید و محل لکه را با ضربه‌های کوچک تمیز کنید. ضربه زدن به جای مالش دادن باعث می‌شود که از پخش شدن لکه جلوگیری کنید.

نکته: همواره وقتی ماده‌ی شوینده‌ای را روی فرش خود استفاده می‌کنید بهتر است برای اطمینان از اینکه روی رنگ فرش تأثیری ندارد، مقداری از ماده را روی بخشی از فرش که دیده نمی‌شود امتحان کنید.

اگر دیدید نمی‌توانید از شر این لکه خلاص شوید، فوراً با قالیشویی حرفه ای اسلامشهر تماس بگیرید تا متخصصان ما به کمک شما بیایند.

امتیاز شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
خدمات ما

قالیشویی

موکت شویی

ترمیم و رفوگری

رفع لکه