از ساعت 9 صبح تا 8 شب

بهترین روش پاک کردن لکه قهوه

لکه‌های قهوه عموماً در بدترین مکان‌ها روی فرش یا موکت اتفاق می‌افتند. در میهمانی خانگی به راحتی می‌توان انواع لکه‌ها را در نقاط مختلف فرش یا موکت بعد از ترک میهمانان یافت، مخصوصاً اگر کودکان بازیگوش نیز میهمان شما باشند. در این شرایط این سؤال به ذهنتان می‌رسد: چگونه لکه قهوه را پاک کنیم؟ قالیشویی اسلامشهر برای ازبین بردن لکه قهوه، یک راهنمای عملی برایتان تدارک دیده است. با ما همراه باشید.

بهترین روش پاک کردن لکه قهوه

بهترین روش پاک کردن لکه قهوه

وقتی لکه قهوه خشک شده باشد تمیز کردن آن کمی مشکل‌تر است. برای این کار، ابتدا آن را با مقداری آب گرم خیس کنید تا قهوه در آب حل شود. سپس می‌توانید با استفاده از مقداری پارچه‌ی خشک، آب را جمع آوری کنید. در صورتی که در خانه یک جاروبرقی مکنده آب دارید، می‌توانید از آن برای جمع آوری آب استفاده کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که لکه‌ی قهوه یا کاملاً از بین برود یا تغییری در آن مشاهده نگردد.
لکه‌‌های قهوه را می‌توان با کمک محلول‌هایی نظیر یک قاشق مایع ظرفشویی و دو قاشق سرکه با یک لیوان آب، بهتر تمیز کرد. این محلول مناسب سطوح پشمی است.
در صورتی که مطمئن هستید جنس فرش یا موکت از نوع پشم نیست می‌توانید از مخلوط یک قاشق آمونیاک به علاوه یک لیوان آب نیز استفاده کنید.
توجه داشته باشید که بهتر است ابتدا در پشت فرش این محلول را تست کنید تا در صورتی که تغییر رنگی در فرش مشاهده نشد بتوانید از آن استفاده کنید. به آرامی این محلول را روی محل بمالید و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه منتظر بمانید تا محلول اثر کند. سپس با استفاده از یک پارچه تمیز و خشک آن را پاک کنید.
در پایان باید تمام محلول‌های شوینده‌ای را که به فرش اعمال کرده‌اید، از آن خارج کنید زیرا خشک شدن محلول‌های شوینده می‌تواند به فرش شما آسیب زده و باعث جذب بیشتر کثیفی‌ها و آلودگی‌ها به آن محل گردد. بنابراین با استفاده مقداری آب و حوله‌ی تمیز، محل کثیفی را از مواد شوینده آبکشی کرده و بگذارید تا فرش یا موکت خشک شود.
اگر برای تمیز کردن فرش یا موکت خود نیاز به کمک متخصصان حرفه‌ای و کاربلد دارید با ما در قالیشویی اسلامشهر تماس بگیرید.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
خدمات ما

قالیشویی

موکت شویی

ترمیم و رفوگری

رفع لکه